ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

CIA MOSSAD ΜΑΣΟΝΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΟΝ "ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ" ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ “ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗ” : ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΙ ΨΕΥΤΟΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ !!


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑ ΣΤΟΝ LIFE 92.1 FM
Από την Ειδική Πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού ο Νίκος Κουνταρδάς επέλεξε να μιλήσει αποκλειστικά στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» του Πάνου Παπαδόπουλου, το μεσημέρι της Τετάρτης, μέσα από τον Life 921 fm.


[ … Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ . Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Θα λιμάρω σιγά -σιγά και δικαιωματικά πια την έβδομη σφραγίδα του μεγάλου μυστικού και αναφέρομαι στο κράτος του Ισραήλ που πιστεύει ότι μπορεί αιώνια να κάνει κουμάντο και να εξουσιάζει ψυχές ανθρώπων.» … ] ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ: Προδόθηκα από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο! ( πατήστε στον τίτλο να διαβάσετε την συνέντευξη )

....Κατά τη γνώμη μου, κοιτάξτε προς Τουρκία ή Ισραήλ ή τους μασόνους, γιατί οι περισσότεροι από αυτούς τους ψευτο-επαναστάτες τα παίρνουν από αυτές τις χώρες. Δεν υπάρχει περίπτωση να συλληφθούνε ποτέ. ΣΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ. ΤΟΥΣ ΕΖΗΣΑ. Αγωνίστηκα στην Ξάνθη, έγινε μία διαδικασία κάποιους μήνες , γνωρίζετε την καθαρότητά μου , λυπάμαι για τους συντρόφους μου αλλά οι μισοί από αυτούς τα παίρνουν από αυτούς!!!»
ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια